Aby przekonać Internautę do zakupu pojedyncza wizyta na stronie internetowej zazwyczaj nie wystarcza. Remarketing pozwala na zdobycie niezdecydowanych klientów poprzez wyświetlanie specjalnie przygotowanych reklam nawiązujących do tego, co oglądali wcześniej na Twojej stronie.
Opcje segmentacji użytkowników są mnogie, możesz tworzyć listy w oparciu o:
- opuszczenie koszyka,
- obejrzenie produktu,
- rejestrację w strefie zamkniętej.
Remarketing to też bardzo dobry kanał dystrybucyjny dla kodów rabatowych, możesz z jego pomocą informować również klientów o nowych produktach.
Remarketing jest skuteczny, ponieważ umożliwia Ci dotarcie z reklamą do odbiorców już wcześniej mających styczność z Twoją stroną – do odbiorców, na których pozyskanie być może już wcześniej wydałeś pieniądze zlecając kampanię marketingu szeptanego lub poprzez SEO. Ta pierwsza wizyta to nawiązanie więzi, którą remarketing pozwoli Ci zmonetyzować.
W naszaych kampaniach remarketingowych wykorzystujemy Google AdWords oraz Facebook AdS.