Jak i gdzie klienci podejmują decyzje zakupowe?Internauci kupują i zbierają informacje o produktach wykorzystując blogi, wyszukiwarki internetowe i fora. Badanie firmy Google pokazuje, że w 2010 przeciętny nabywca stykał się z 5 różnymi źródłami informacji przed zakupem, rok później ta wartość skoczyła już do 10! Nie możesz zignorować tego trendu. Klient przychodzący do sklepu jest już zdecydowany w 60-70% na zakup. Firmy badawcze Gartner oraz Forrester przewidują, że do 2020 roku 80% procesu zakupowego będzie odbywać się bez interakcji klient – sprzedawca. Aby dostosować się do zmieniającego się rynku, musisz przestać na siłę sprzedawać a zacząć rozumieć jak klienci podejmują decyzje zakupowe, być tam razem z nimi a przede wszystkim skutecznie komunikować to, co stanowi o wartości Twojego produktu.
Wejdź w Content Marketing
Content marketing to towarzyszenie klientom w ich procesie zakupowym, to tworzenie
i dystrybucja odpowiednich treści dla odpowiednich odbiorców w odpowiednim czasie.
Treści mogą przybierać formę: | A ich publikacja może odbywać się w: |
|
|
Pomożemy Ci we wdrożniu strategii Content Marketingu.
- Przygotujemy wartościowe treści.
- Umieścimy je w najlepszych dla Twojego biznesu mediach.
- Zadbamy o ich widoczność.
Co zyskujesz?
- prestiż wynikający z pojawienia się w mediach klasy premium,
- zwiększoną rozpoznawalność marki,
- odnośniki i wzmianki kluczowe dla SEO,
- stałe źródło nowych klientów.